Rozloučení se SPONZORSKÝM BĚHEM 19.6.25
SPONZORSKÝ BĚH: AKCE popoběhni a pomůžeš
Náš
klub chce v letošní sezoně podpořit více naši mládež. Vzhledem k tomu,
že peněz ve sportu není nikdy dost, rozhodli jsme se uspořádat dosud
nevídanou akci v našich bohatých dějinách. Právě nedostatek finančních
prostředků nám brání v rychlejším rozvoji naší mládeže a kvalitnější
práci. Můžeme brečet a sedět s hlavou v klíně. A nebo můžeme jednat.
ROZHODLI
JSME JÍT TOMU NAPROTI A UDĚLAT AKCI, PŘI KTERÉ SE POBAVÍME A ZÁROVEŇ
POMŮŽEME, PROTOŽE V JEDNOTĚ JE SÍLA, TO JSTE NÁM JIŽ NĚKOLIKRÁT
DOKÁZALI.
Datum konání akce: 19.6.2025 od 16:00 na ovále u ZŠ Bynov na Pěšině
Proto
se ve čt 19.6.2025 od 16:00 bude konat první ročník SPONZORSKÉHO BĚHU,
který bude spojen s rozloučením se sezónou a chceme aby se tato akce
stala trvalou v našem kalendáři akcí jako ples, lvičkyjády, DC OPEN nebo
superfinále. Určitě vás bude zajímat, o jakou akci se jedná a kdo za ní
stojí. Jako představitelé Florbal Děčín chceme udělat maximum pro to,
aby nám všem v klubu bylo lépe. Nedostatek financí a nedostatečné
zapojení rodičů a členů klubu nám brání ve sportovním posunu na vyšší
úroveň.
Sponzorský běh je první akcí, která by měla zatáhnout
rodiče a členy klubu do jeho fungování. Hlavní myšlenkou je, abychom
jako rodiče a příbuzní hráčů a hráček cítili, že můžeme klub ovlivnit a
jsme jeho součástí.
ODPOVĚDI NA VAŠE OTÁZKY
Čím mohu jako rodič pomoci?
Budeme
rádi za jakoukoliv pomoc. Ať už budete chtít pomáhat s registracemi
uběhnutých koleček, čepovat malinovku, vařit kafe nebo darujete nějaké
ceny pro zúčastněné. Můžete také upéct něco dobrého. Peníze za prodej
dobrot od maminek a babiček za symbolickou cenu půjdou také do klubové
kasy.
Kdo bude chtít pomoci, ať se hlásí u Tomáše Štěpánka – 775 862628 nebo klub@fbcdecin.cz
Jak vznikla myšlenka uspořádat tuto akci?
Organizační
štáb ve složení Tomáš Štěpánek, Petr Miško, David Matza a Petr Neumaier
si vzal inspiraci z nedalekého Liberce, kde se akce nadmíru povedla. Ti
zase získali inspiraci ve Švýcarsku, kde je tato akce již tradiční.
V čem akce spočívá?
Každý
člen klubu obdrží kartičku, na kterou mu příbuzní, kamarádi a sponzoři
zapíší částku, kterou do klubu pošlou za každé kolo, které hráč/ka
uběhne 19.6.2025. Každý hráč bude mít za úkol do 16.6.2025 sehnat
minimálně 3 "sponzory". Může se jednat o babičku, dědečka, rodiče,
zaměstnavatele rodičů, souseda nebo kamaráda. Každá koruna nám pomůže
poskytnout našim členům lepší podmínky pro sportovní rozvoj. Každý hráč
bude mít 10 minut na to, aby uběhl co nejvíce koleček na oválu na našem
závodišti na ZŠ Bynov. Poté bude na poctivosti všech podporovatelů a
hráčově píli, aby peníze na účet klubu opravdu poslali – u členů
vystavíme platební údaje v ČS. Na členovi poté bude zda vyběhanou částku
pošle.
Jak bude běh probíhat?
V den D se
sejdou všichni členové klubu na ovále u ZŠ Bynov dle předem určeného
harmonogramu a všichni dostanou příležitost ukázat, jak umí za svůj klub
bojovat na běžecké dráze. 10 minut běhu může být pro menší děti velmi
dlouhá doba. Proto jsme se rozhodli, že kategorie minipřípravka a
přípravka mohou ke zdolání oválu použít běh, koloběžku nebo kolo. Je to
jen na našich nejmenších, jak se rozhodnou. Navíc je mohou doprovodit
rodiče, kteří si mohou sami vyzvednout vlastní kartičku pro zapisování
uběhnutých koleček a tím přispět na chod klubu.
Co když chci běhat pouze pro klub?
Samozřejmě
můžete. I této podpory si velmi vážíme, protože zajistit chod celého
klubu, které má na svých bedrech hráčky a hráče v 13 přihlášených týmech
do soutěží Českého florbalu není vůbec jednoduché. Na sponzorskou
kartičku stačí vyplnit do kategorie klub a celá vyběhaná částka půjde na
zajištění chodu klubu.
Co když bude ošklivé počasí?
Naše
děti chceme naučit poctivosti a bojovnosti. Troška vody nám přece
neublíží. “Neexistuje špatné počasí, existuje pouze špatně oblečený
sportovec”. Věříme, že nejsme “z cukru” a pro budoucnost našeho klubu
stojí za to překousnout možnou nepřízeň počasí. Běh se tedy bude konat i
kdyby “trakaře padaly”.
Na co budou vybrané peníze použity?
Vybraná
částka půjde především na mládež Florbal Děčín. Mládeži připadnou i
peníze vybrané za uběhnutá kolečka A týmů mužů, kteří je tím podpoří a
poděkují za podporu po celou sezonu.Celá vybraná částka (očištěná o
náklady na pořádání akce) se pak rozdělí dle následujícího schématu:
- 50% dostanou přímo jednotlivá družstva, která si sami rozhodnou o jejich využití
- 20% dostanou naši nedocenění trenéři, kteří sami společně rozhodnou o jejich využití
- 30% dostane klub na zajištění provozu
Platby
budou přijímány výhradně bezhotovostně na klubový účet pod konkrétním
variabilním symbolem přes ČS. Klub následně výsledek celé akce zveřejní,
aby jednotlivé kategorie viděli jak si vedly.
Jaká je minimální a maximální částka, kterou lze zapsat na kartičku?
Minimální
částka není. Každý z nás má jiné životní podmínky a i když přijde člen
klubu s vyplněnou částkou 1,-Kč, tato koruna pomůže. Všichni bychom se
ale měli snažit posbírat co nejvíce peněz, protože pak nám všem bude v
klubu lépe. Maximální částka také není dána. Pokud by někdo chtěl
věnovat větší sumu, bylo by dobré se s námi spojit a vše vyřešíme
individuálně.
Bude na akci nějaká možnost občerstvení?
Ano,
určitě budeme. Nenecháme naše malé a velké sportovce hladovět. K
zakoupení bude malinovka, pivo, nějaký ten buřtík, klobáska nebo toustík
a také dobroty od vás rodičů.
Kolik za to dostane organizační tým?
Nedostaneme
ani korunu. Všechen čas na přípravách věnujeme naší mládeži.
Odhadujeme, že v průběhu června v 4 hlavních lidech čeká až 100 hodin
organizačních příprav.
Bude připraven nějaký doprovodný program?
Ano, snažíme se udělat celý den co nejzábavnější.
Kartičku se sponzory mám už plnou. Co mám dělat?
Moc
gratulujeme, pokud jste tak úspěšní. Pokud máte kartičku plnou, pečlivě
ji uschovejte a vyzvedněte si další kartičku u svého trenéra nebo nám
napište klub@fbcdecin.cz a my vám doručíme novou prázdnou kartičku.
Mamka nebo taťka chtějí také běžet, ale nemají kartičku. Co mají dělat?
Určitě
rádi podpoříme další účastníky našeho běhu. Proto si stačí vyzvednout
vlastní kartičku. Možná nějaká zbyde i vašemu trenérovi.
Jak se dozvím, kdy běžím?
Každá
kategorie má daný čas, na který musí být připravena. Zde je předběžný
harmonogram akce. Určitě ale sledujte náš web a sociální sítě těsně před
akcí.
- Přípravka 16:00 - 16:15
- Elévové 16:25 -16:40
- Minipřípravka 16:45 -17:00
- Florbalové akademie - 17:05-17:20
- Mladší žáci 5+1 17:25 -17:40
- Mix skupina elevů a mladších žáků 17:45 -18:00
- Starší žáci 18:05 -18:20
- Dorost A + junioři 18:25 -18:40
- Dorost B 18:45 -19:00
- Muži A + Muži B – 19:05-19:20
- Rodiče, trenéři, nezapojení v klubu (návštěva) – 19:25-19:40
Budou k vidění i rodinné souboje?
My
rodiče máme často pocit, že bychom na hřišti hráli lépe a že bychom
vždycky dokázali běžet rychleji. Právě ve čt 19.6. budeme mít všichni
možnost si to rozdat s vlastními dětmi ve férovém souboji. Rodinné a
týmové “hecovačky” by mohly být kořením celé akce.
Máte otázky k celé akci nebo se chcete podílet na organizaci téhle akce, která rozhýbe náš klub?
Shrnutí:
1.V pruběhu dalších tréninků budou dětem/rodičům rozdané kartičky
2. Shánějte a zapisujte sponzory - částka za 1 kolo
3. Doražte 19.6. na rozloučení se sezónou - ZŠ Bynov - od 16:00 do 20:00 nebo dle harmonogramu
4. Záběhni 10min běh a podboř klub vyběhnutou částkou
A hlavně se ten den u celého programu bav a vše je dobrovolné!!!